dinsdag, juli 19, 2005

autosport en digitaal

Binnenkort zal ik een aantal vtagen stellen aan de bekende autosportfotograaf Thae Egels van Supercarsfoto over zijn ervaringen en bevindingen met digitale fotografie. En dan natuurlijk speciaal gericht op zijn tak van sport. Wat doet ie ermee, hoe verwerkt hij zijn beelden en wanneer is hij overgestapt van analoog naar digitaal. Welk camerasysteem, kaartjes, accu's en noem maar op over apparatuur.Dat zijn enkele vragen, maar misschien is er iemand die specifiek iets wil weten/vragen over dit boeiende onderwerp. Dat kan, stel je vraag via een reactie en ik zal dat aan hem doorspelen.

1 Comments:

At 6:36 p.m., Blogger Jim Moor said...

Hij komt morgen bij me om mijn vragen e.d. te beantwoorden, maar volgens mij is dat
http://www.supercarsfoto.nl

 

Een reactie posten

<< Home